Saturday 16 February 2013

Frenchy, I'm faking

Aaaah, the very very very much designer inspired items from Oasap en Choies (or should I say fakes...?). I have a love-hate relationship with them. On one hand I absolutely hate them but then on the other.. Who is that crazy to give more than 200 euro's for a shirt that will last one season? Sites like these offer cool stuff for a lot less money. And then again, when you're against buying this, you can't buy Zara or Topshop either since their stuff is very much alike on the runway too lately.

On to my second buy. These boots. Everyone remembers the Lazio boots from our beloved Mrs Marant I guess? I'm in love, completely, head over heels. The real ones seem nowhere to be found anymore though, and more than 600 euro's for a pair of boots is waaaay out of my budget to be honest. So I gave in when I saw these on Choies. I'm sorry Isabel, I'll make it up to you very soon, promise. What are your thoughts about these two items I bought? Would you consider buying them? Or do you completely hate me now? And what about Zara and other high street brands? I'm pretty curious about it so shoot!

9 comments:

  1. i think icon would be an amazing store for you! schrijf u in op hun nieuwsbrief want ze doen regelmatig amazing sales, gaat tot 70%! maar jij kent de winkel wel, niet?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uhu ik ken de winkel, heb mijn Isabel Marant sneakers daar gehaald
      Jammer genoeg niet altijd evenveel budget om daar te gaan winkelen :(

      Delete
  2. Als dingen echt maar een seizoen in zijn ben je bijna al instant te laat als je de real deal koopt. Een look-a-like is dan leuk tot de volgende trend verschijnt dus ik ben pro! Het is ook wat onrealistisch om alles echt te kopen als je maar een beperkt budget hebt. Wel ben ik geen fan van designer bags ripp-offs omdat deze meestal wel een tijd meegaan en dan is investeren een 'eerlijkere' optie.

    Astrid
    http://thankgod-itsfashion.blogspot.be

    ReplyDelete
  3. Vind het voor tijdsgebonden items ook best kunnen :) Leuke aankopen!
    http://www.curlsandbags.com

    ReplyDelete
  4. Ik geef je groot gelijk! Hele leuke aankopen! Het shirt is sold out zie ik nu. Die had ik misschien wel willen hebben. De boots vind ik ook heel mooi, maar die zijn alsnog iets te duur voor me.

    Liefs Daphne
    www.sistersinparadise.nl

    ReplyDelete
  5. Ik vind het soms ook moeilijk, ik doe het persoonlijk liever niet tenzij ik echt gek ben op het item maar geen budget heb. Volgens mij is het voor jezelf gewoon leuker om te weten dat het geen fake is (misschien niet voor een shirt maar wel voor een 'groter' item). Anyway, leuke aankopen! ;)

    ReplyDelete
  6. I don't hate you! ;)
    Ik ben daar ook wel anders in gaan denken. Ik kan me wel eens een 'folietje' kopen, maar toch liever veel budgetvriendelijke items in plaats van 1 duur.

    Ik heb gelijkaardige shirt in de mannencollectie van Zara gevonden. :) Leuke boots ook!

    xoxo
    Grietje
    http://www.secondagenda.be

    ReplyDelete
  7. 100% gelijk! wij zijn nog jong en kunnen ons nog niet echt zoveel dure spullen permitteren hé! leuke aankopen :)

    http://bagsandchocolate.blogspot.be/

    ReplyDelete
  8. Ik vind er ook niks mis mee, te veel geld soms voor iets dat inderdaad maar een seizoen meegaat. Mooie aankopen dus!

    ReplyDelete

Thank you for leaving a comment! ♥

Note: only a member of this blog may post a comment.